مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 10:422022-08-30دانش

ضریب خوابگاه دانشجویی کشور 38 درصد است


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در حال حاضر ضریب خوابگاه دانشجویی کشور را 38 درصد دانست و اظهار امیدواری کرد این ضریب به 50 درصد ارتقاء یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، هاشم داداش پور معاون وزیرعلوم و رییس وزارت عتف با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های صورت گرفته در رشد و توسعه دانشگاه گلستان گفت: اگر چه 14 سال از تاسیس دانشگاه گلستان را پشت سر گذاشته ایم؛ اما هنوز در استان گلستان زیر ساخت های لازم برای دانشگاه گلستان در تراز استاندارد کشوری آماده نشده است.

وی توسعه و گسترش دانشگاه را بدون آماده سازی زیر ساخت های فیزیکی و رفاهی یک آسیب و اشتباه جدی دانست و افزود: وزارت علوم با همه امکانات و منابع موجود تلاش می کند تا پروژه های ناتمام دانشگاهی از جمله دانشگاه گلستان تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان از هیات رییسه دانشگاه گلستان خواست تا با همدلی و مساعدت سایر بخش های اثرگذار استانی، برای جبران کمبود خوابگاه دانشجویی از امکانات و منابع استانی به ویژه از ظرفیت خوابگاهی دستگاه های اجرایی و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان استفاده کند.

 مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت عتف در ادامه این نشست گفت: بدون تردید فقدان خوابگاه دانشجویی فعالیت های آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب خوابگاه دانشجویی کشور 38 درصد است

ضریب خوابگاه دانشجویی کشور 38 درصد است