مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 21:172022-08-29ورزشي

سرمربی ذوب آهن: مساوی به درد ما و ملوان نمی خورد


سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و با هدف، سه امتیاز را بگیریم چون مساوی به درد هیچ کداممان نمی خورد، گفت: ما در بازی های امسال لیگ ضمن حفظ رتبه سال گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از رشت، مهدی تارتار امروز در نشست خبری پیش از بازی ملوان با بیان اینکه خوشحالم که بعد از سال ها برای یک مسابقه ورزشی به انزلی آمدم، اظهار کرد: استان گیلان در لیگ برتر نماینده دارد و از این بابت بسیار خوشحالم و اگر از رشت نیز یک نماینده نیز حضور داشت دربی معروف در گیلان برگزار می شود که قعطا هیجان انگیز می شد.

  وی با بیان اینکه سابقه مربیگری در داماش را دارم، گفت: برای تیم ملوان آرزوی موفقیت دارم، البته به غیر از بازی فردا که با ما بازی دارد و ما تلاش می کنیم که برنده از میدا خارج شویم.

  سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه دیدار سختی مقابل تیم ملوان خواهیم داشت، تصریح کرد: بازی های امسال واقعا قابل پیش بینی نیست، همه تیم ها خوب تجهیز شدند و خوب یارگیری کردند و از حضور هواداران بهره می برند و ملوان هم تیمی است که دارای هواداران پرشوری است و فردا به جذابیت بازی کمک خواهند کرد.

  تارتار با بیان اینکه امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و با هدف، سه امتیاز را بگیریم چون مساوی به درد هیچ کداممان نمی خورد، افزود: ما در بازی های امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی ذوب آهن: مساوی به درد ما و ملوان نمی خورد

سرمربی ذوب آهن: مساوی به درد ما و ملوان نمی خورد