مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 20:072022-08-29سياسي

سه خبر خوش استاندار خراسان جنوبی برای مرکزنشینان استان


استاندار خراسان جنوبی به سه خبر خوش برای مردم بیرجند اشاره داشت و گفت: تعیین تکلیف پادگان 04 به خارج از شهر، تعیین تکلیف انتقال صنوف آلاینده و آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح از جمله این خبرها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار  خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری بیرجند در محل بوستان الهیه ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) اظهارداشت: در یک ساله اخیر دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوب در عرصه های خارجی و بین المللی و عرصه های داخلی هستیم.

وی تصریح کرد: درعرصه های بین المللی و خارجی هر روز شاهد فتح سنگرهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در این عرصه هر کجا بحثی وجود داشته یک پایه آن تصمیم و موضع ایران است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ایران تأثیر گذار در عرصه های مختلف و مؤلفه های بین المللی است، یادآور شد: چندین کشور ابرقدرت دنیا جمع شده اند و می خواستند نگذاشتند اما در حال حاضر گاز این کشور از ایران انتقال یافته که نشان دهنده ضعف آمریکا و قدرت ایران اسلامی در عرصه های بین المللی است.

وی به معاهده شانگهای اشاره داشت و گفت: این معاهده اقتصادی یکی از معاهده های بزرگ اقتصادی در بلوک شرق بوده که ایران می خواست عضو آن شود ولی به سبب اینکه منافع کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه خبر خوش استاندار خراسان جنوبی برای مرکزنشینان استان

سه خبر خوش استاندار خراسان جنوبی برای مرکزنشینان استان