مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 19:472022-08-29اقتصادي

پرداخت 1000 میلیارد تومان تسهیلات در کردستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: تا پایان مرداد ماه 1000 میلیارد تومان تسهیلات در کردستان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ارسلان ازهاری عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: از مهمترین شعارها و برنامه های دولت سیزدهم، نگاه یکسان به مردم و برقراری عدالت و توازن در توزیع امکانات سرزمینی است.

وی افزود: استفاده از همه ظرفیت های کشور و بهره گیری از توان همه نیروهای کارآمد در راستای کاهش فاصله طبقاتی از مهمترین وعده های دولت سیزدهم به مردم است.

دولت سیزدهم ماهانه مبالغ زیادی را برای تسویه بدهی های دولت قبل می پردازد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: دولت سیزدهم در شرایطی بر سرکار آمد که رشد اقتصادی در دهه منتهی به سال 1400 فقط نیم درصد بود و رشد سرمایه گذاری بعنوان یکی از مهمترین شاخص های توسعه 4 و شش دهم درصد منفی و جوابگوی استهلاک نبود.

ازهاری تصریح کرد: در سال های منتهی به دولت قبل، دولتمردان سابق با واگذاری اوراق خزانه اسلامی، تعهدات مالی فراوانی را برای دولت جدید ایجاد کردند و در حال حاضر دولت سیزدهم ماهانه مبالغ زیادی را باید برای تسویه بدهی های فوق بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 1000 میلیارد تومان تسهیلات در کردستان

پرداخت 1000 میلیارد تومان تسهیلات در کردستان