مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 19:122022-08-29سياسي

توزیع 83 هزار بسته معیشتی در فارس در رزمایش کسبه حسینی «عاشقان ثارالله (ع)»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی دوکوهکی مسئول بسیج اصناف سپاه فجر فارس، امروز دوشنبه در رزمایش کسبه حسینی عاشقان ثارالله (ع) اظهار کرد: از روسای هیئت مدیره صنفی، فرماندهان اصناف افزود: امروز در یکی دیگر از برنامه های معنوی بسیج حاضر هستیم و سالروز شهید مهدی عراقی به عنوان شهید شاخص اصناف به عنوان روز بسیج اصناف نامگذاری شده است.

وی اضافه کرد: این شهید والامقام در کشور در شمار شهدای منحصر به فرد است و از کسبه و بازاریان برخوردار بود و وی در سال 41 تا سال 58 یعنی مدت 17 سال مبارزه کردند و 14 سال در زندان رژیم ستم شاهی بود و پس از پیروزی انقلاب نیز در صحنه های انقلابی حضور داشت و در سال 58 به همراه فرزند خود توسط گروه تروریستی به شهادت رسیدند.

دوکوهکی تاکید کرد: شهید عراقی بسیار مقاوم و مستحکم بود و همواره با نشاط در صحنه های انقلابی حاضر می شد و صداقت و فروتنی وی مثال زدنی بود و امام خمینی (ره) پس از شهادت وی، مردن در رختخواب را برای شهید عراقی کوچک دانستند و 20 دقیقه بر سر مزار این شهید حاضر شدند و گریستند.

وی ادامه داد: دومین مرحله رزمایش عاشقان ثارالله (ع) به نام هر کاسب یک بسته معیشتی و همزمان با هفته بسیج اصناف آغاز شده است و همچنین شروع طرح هر کاسب یک بسته لوازم التحریر برای یک دانش آموز را نیز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 83 هزار بسته معیشتی در فارس در رزمایش کسبه حسینی «عاشقان ثارالله (ع)»

توزیع 83 هزار بسته معیشتی در فارس در رزمایش کسبه حسینی «عاشقان ثارالله (ع)»