مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 17:472022-08-29فرهنگي

رونمایی از پوستر جشنواره سودای عشق و دوسالانه عکس نور در قزوین


مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: از پوستر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با عنوان سودای عشق و پنجمین دوسالانه ملی عکس نور با موضوع خانواده باشکوه ایرانی من رونمایی شد.

- بسیج با عنوان سودای عشق و پنجمین دوسالانه عکس نور با موضوع خانواده باشکوه ایرانی من رونمایی شد.

خسروی خاطر نشان کرد: در این مراسم احکام دبیران اهدا شد که مطابق آن میلاد حبیبی دبیر جشنواره نمایش، امیر حسین نظری دبیر جشنواره عکس و حمید رضا ملازینل دبیر جشنواره تجسمی شدند.

میلاد حبیبی دبیر جشنواره نمایش نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جشنواره سودای عشق به صورت سراسری و استانی در حال برگزاری است که در استان قزوین  در بخش های صحنه ای و خیابانی شرکت کنندگان در حال رقابت هستند.

وی افزود: پس از بازبینی، 6 اثر در مرحله رقابت قرار می گیرند و از این 6 اثر، 2 اثر منتخب جشنواره استانی شده و  به جشنواره سراسری راه پیدا می کنند.

حبیبی یاد آور شد: تا بیستم مهر ماه تمام آثار به دست ما خواهد رسید و پس از بازبینی آن ها 6 اثر انتخاب شده و تا هفتم و هشتم آبان ماه مورد ارزیابی قرار می گیرند.

دبیر جشنواره نمایش گفت: متقاضیان می توانند برای ارسال آثار به آدرس دبیرخانه مراجعه کنند یا آثار خود را از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی برای ما ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر جشنواره سودای عشق و دوسالانه عکس نور در قزوین

رونمایی از پوستر جشنواره سودای عشق و دوسالانه عکس نور در قزوین