مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 17:022022-08-29اقتصادي

استاندار تهران: سالانه بیش از هزار میلیارد تومان برای نوسازی مدارس اختصاص می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودهن، محسن منصوری استاندار تهران در حاشیه افتتاح پروژه مدرسه خبرساز در مهرآباد رودهن، اظهار کرد: همدلی بین مردم و مسؤولان شهرستان دماوند نسبت به گذشته بیشتر شده است و به برکت این همدلی، شاهد سرعت در خدمت رسانی هستیم.

وی گفت: در توزیع مصرف برق اقدام بزرگی انجام شد و در حالی که حدود 3 هزار مگاوات کسری داشتیم، خاموشی در استان تهران رخ نداد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کشور و استان تهران به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است، گفت: در ایام هفته دولت حدود 25 هزار میلیارد تومان جهت افتتاح پروژه های مختلف در استان تهران اختصاص داده شد؛ پروژه های چندین ساله انجام نشده بود که افتتاح و باعث اشتغال زایی در استان تهران و شهرستان دماوند شد.

وی اضافه کرد: مسأله مهم پروژه فاضلاب رودهن و بومهن، پس از سال ها حل و 30 میلیارد تومان، برای این پروژه واریز شد.

این مقام مسؤول عنوان کرد: کمک ها و مشارکت خیرین در نوسازی مدارس در استان تهران بی نظیر است و از تمامی خیران قدردانی می کنم و اگر کمک خیران نبود مشکلات زیاد بود.

منصوری ادامه داد: در سفر رییس جمهور به استان تهران، سالی بالغ بر یک هزار میلیارد تومان به نوسازی مدارس اختصاص پیدا کرد و بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد که سهم خوبی برای شهرستان دماوند و بخش رودهن اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: سالانه بیش از هزار میلیارد تومان برای نوسازی مدارس اختصاص می یابد

استاندار تهران: سالانه بیش از هزار میلیارد تومان برای نوسازی مدارس اختصاص می یابد