مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 16:122022-08-29اقتصادي

13 هزار تن مرغ منجمد آماده توزیع در بازار است


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان اصفهان گفت: حدود 8 هزار تن مرغ با ارزش ریالی 443 میلیارد تومان خریداری شده و در حال حاضر موجودی استان حدود 13 هزار تن است که در صورت نیاز آمادگی توزیع وجود دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی نیلفروش، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان اصفهان  ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: شرکت پشتیبانی امور دام کشور به عنوان متولی تنظیم بازار نهاده های دامی و فرآورده های پروتیینی است که در حوزه نهاده های دامی به تهران ارسال و پول آن را دریافت کنیم.

وی افزود: قراردادی با اتحادیه دامداران استان در این راستا تنظیم شده که کشتار و بسته بندی در 7 واحد بسته بندی و 3 کشتارگاه آغاز شود و در طول 3ماه اجرای این برنامه، حدود 3هزار و 506 رأس گوساله خریداری شد که ارزش ریالی آن 194 میلیارد تومان است.

نیلفروش یادآور شد: قطعات گوشتی که خریداری می شود به اندازه نیاز خانوار، حدود 2 تا 2/5کیلوگرم است که هنگام فروش و توزیع، مورد استقبال مصرف کننده قرار گیرد و به اندازه توان خرید هر خانوار باشد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان اصفهان با اشاره به خرید گوشت 5 تکه بره گفت: با تصویب کمیته نرخ گذاری استان، کار در محل 2 واحد بسته بندی و 2 کشتارگاه آغاز شد و تا کنون 6 هزار و 660 رأس بره نر خریداری شده که وزن گوشت آن حدود 130 تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار تن مرغ منجمد آماده توزیع در بازار است

13 هزار تن مرغ منجمد آماده توزیع در بازار است