مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 15:022022-08-29اقتصادي

انتخاب دستگاه تصفیه آب دست دوم کووی الکوثر در ایران


بری داشتن بدن سالم نوشیدن اب بسیار موثر می باشد دستگاه تصفیه آب با استفاده از فیلتر های به کار رفته درون آن هرگونه آلودگی نظیر سرب موجود در آب، میکروب ها، رسوب، انواع پاتوژن ها، کلر و مواد معدنی اضافه را برطرف می کند تا ابی سالم و بدون مزه ارایه دهد قیمت مناسب انواع دستشگاه های تصفیه دست دوم کووی و الکوثر سبب شده که در هر خانه یک دستگاه تصفیه وجود داشته باشد.

اگر شما نیاز به دستگاه تصفیه آب در مقیاس های بزرگ و صنعتی را دارید و امکان خرید دستگاه نو برای شما فراهم نمی باشد، می توانید از انواع مختلف دستگاه های تصفیه آب صنعتی دست دوم استفاده کنید در این مقاله ما به صورت اختصار نکات مهم و اساسی برای خرید این دستگاه تصفیه آب را برای شما بیان می کنیم.

در ابتدا شما باید نوع آب ورودی و میزان آن را به دستگاه را مشخص کنید و سپس برای خرید مناسب اقدام کنید نکته دوم، مشخصات پمپ پیش تصفیه یا همان فیلتر شنی دستگاه است که حداقل فشار این پمپ باید 4 بار باشد عملکرد این پمپ بسیار مهم است زیرا مکمل پمپ فشار قوی دستگاه شما است.

از برند های معتبر این نوع پمپ ها می توان پنتاکس، اتک، دیزل ساز و لئو را نام برد.

باید بدانید که برای خرید دستگاه تصفیه آب دست دوم و پمپ باید به چند نکته مهم دقت کنید یکی از این نکات مهم دیگری که باید در نظر گرفت مشخصات پمپ فش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب دستگاه تصفیه آب دست دوم کووی الکوثر در ایران

انتخاب دستگاه تصفیه آب دست دوم کووی الکوثر در ایران