مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 14:422022-08-29سياسي

بزرگترین مشکل، حضور بانیان وضع موجود در سازمان برنامه و بودجه است


نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به دلیل حضور بانیان وضع موجود در بدنه دولت، کارها روی زمین مانده زیاد است و بزرگترین مشکل ما حضور بانیان وضع موجود در سازمان برنامه و بودجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، هم افزایی بین دولت و مجلس طی سال گذشته تاکنون، باعث رفع برخی موانع قانونی در زمینه اجرا شده که همین موضوع باعث حل بسیاری از مشکلات شده است، اما برخی جریانات سعی دارند، هم افزایی دولت و مجلس را زیر سوال ببرند.

 برای بررسی این موضوع با امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت وگو کرده ایم.

  فارس: آیا اینکه دولت و مجلس دستاوردی نداشته اند درست است؟ امانقلیچ شادمهر: یکی از دستاوردها همین تعامل است که آقای رییسی با رییس مجلس و روسای کمیسیون ها نشست و برخاست دارند اما از طرفی اگر بخواهد تعامل زیاد باشد، دست و بال نماینده برای سوال و استیضاح بسته می شود و برای همین تعامل بیش از حد خوب نیست و در راستای همین ارتباط، وزرا باید کارهایشان را ثابت کنند، تعامل باید دو طرفه باشد و مصوبات باید اجرا شود و قاطعیت و پشتکاری جهت اجرای مصوبات باید باشد.

به دلیل حضور بانیان وضع موجود در بدنه دولت هنوز کارها روی زمین مانده زیاد است و بزرگترین مصیبت و مشکل و چالش ما حضور بانیان وضع موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مشکل، حضور بانیان وضع موجود در سازمان برنامه و بودجه است

بزرگترین مشکل، حضور بانیان وضع موجود در سازمان برنامه و بودجه است