مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 13:572022-08-29سياسي

رییس جمهور درگذشت آیت الله مصطفوی را تسلیت گفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت عالم ربانی و چهره برجسته اخلاق و فلسفه اسلامی، حضرت آیت الله سیدحسن سعادت مصطفوی آورده است: - رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت عالم ربانی و چهره برجسته اخلاق و فلسفه اسلامی، حضرت آیت الله سیدحسن سعادت مصطفوی آورده است: بی شک آثار ارزشمند این اندیشمند وارسته برای همه جویندگان معارف دینی راهگشا خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت عالم ربانی و چهره برجسته اخلاق و فلسفه اسلامی، حضرت آیت الله سیدحسن سعادت مصطفوی آورده است: این استاد برجسته و چهره ماندگار علمی عمر پر برکت خود را در ترویج و گسترش علوم دینی و فرهنگ علوی صرف کرد و با تدریس و تربیت شاگردان و با حضور موثر در فعالیت های علمی و تبلیغی، نقش ارزشمندی در غنای فرهنگ و احیای تفکر دینی ایفا کرد.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر استبسم الله الرحمن الرحیمانا لله و انا الیه راجعوندرگذشت عالم ربانی و چهره برجسته اخلاق و فلسفه اسلامی، حضرت آیت الله سیدحسن سعادت مصطفوی، موجب اندوه و تالم خاطر شد.

این استاد برجسته و چهره ماندگار علمی عمر پر برکت خود را در ترویج و گسترش علوم دینی و فرهنگ علوی صرف کرد و با تدریس و تربیت شاگردان و با حضور موثر در فعالیت های علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور درگذشت آیت الله مصطفوی را تسلیت گفت

رییس جمهور درگذشت آیت الله مصطفوی را تسلیت گفت