مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 09:222022-08-29سياسي

تامین امنیت زوار ماموریت اصلی قرارگاه اربعین فراجا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا در نشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد پلیس در تسهیل و تردد زوار اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: - فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا گفت: تامین امنیت زوار اربعین حسینی مهمترین ماموریت قرارگاه اربعین پلیس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا در نشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد پلیس در تسهیل و تردد زوار اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: همایش پیاده روی باشکوه و عظمت مایه مباهات و فخر و باعث وحدت شیعیان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه نرم دشمنان است.

وی گفت: قرارگاه اربعین حسینی فراجا متشکل از 15 کمیته تخصصی است.

5 قرارگاه فرعی در استان های مقصد داریم که از رسالت های مهم ما تامین امنیت زوار است تا 5 میلیون زائر ایرانی و خارجی_ از کشور های همسایه_ از مرز عبور کنند و بطور کلی باید گفت که ریل امنیت ایجاد کردیم تا قطار راهپیمایی روی آن حرکت کرده و باز گردد.

سردار شرفی تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی بر آسیب ها و پیشگیری از سرقت خودرو ها، تامین امنیت محور های منتهی به پایانه ها و همه این موارد در طرح کنترل زائر از مبدا به مقصد مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت زوار ماموریت اصلی قرارگاه اربعین فراجا

تامین امنیت زوار ماموریت اصلی قرارگاه اربعین فراجا