مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 23:022022-08-28ورزشي

داماد ترامپ: محبوبیت ژنرال سلیمانی در ایران به سطح بی سابقه ای رسیده بود


داماد رییس جمهور سابق آمریکا در کتاب خاطراتش به محبوبیت بی سابقه فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتراف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ که در زمان ریاست جمهوری چهار ساله وی به عنوان مشاور ویژه رییس جمهور آمریکا در کاخ سفید مشغول به کار بود در کتاب خاطرات خود که به تازگی منتشر شده روایتی از مسائل آمریکا در این دوران ارائه کرده است.

وی در بخشی از این کتاب روایت خود را از حمله جنایتکارانه آمریکا به خودروی حامل سردار قاسم سلیمانی و ترور ناجوانمردانه ایشان در ژانویه 2020 (13 دی 1398) در فرودگاه بغداد مرقوم کرده است.

در ابتدای این بخش از کتاب آمده است: دوم ژانویه 2020 در حالی که ترامپ با تیم ستاد انتخاباتی اش در مار-ئه-لاگو (عمارت ترامپ در فلوریدا) ملاقات می کرد، رابرت او برایان مشاور امنیت ملی کاخ سفید وارد اتاق شد و گفت آقای رییس جمهور، وقتش رسیده .

ترامپ بلند شد و به دنبال وی از اتاق بیرون رفت.

قبل از خروج، برگشت و گفت رفقا همینجا بمانید، برمی گردم .

ترامپ در حال بررسی گزینه های یک آگهی تلویزیونی برای پخش در حین بازی Super Bowl (مسابقه فینال فوتبال آمریکایی) بود که تخمین زده می شد 80 درصد از رای دهندگان (آمریکایی) ببینده آن باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داماد ترامپ: محبوبیت ژنرال سلیمانی در ایران به سطح بی سابقه ای رسیده بود

داماد ترامپ: محبوبیت ژنرال سلیمانی در ایران به سطح بی سابقه ای رسیده بود