مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 20:472022-08-28سياسي

انتقاد امام جمعه بناب از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان ها/ نوعی کج سلیقگی حاکم است


امام جمعه بناب با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان های هسته مرکزی شهر گفت: خیابان های اصلی و مرکزی شهر همچنان در انتظار آسفالت است و باید گفت نوعی کج سلیقگی در این خصوص حاکم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی شامگاه امروز در دیدار فرماندار و مدیران دستگاه های مختلف شهرستان که به مناسبت هفته دولت ترتیب یافته بود؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه در خدمت رسانی مسئولان به مردم نباید کوتاهی صورت بگیرد؛ اظهار کرد: ملت نجیب ایران 43 سال است این نظام را با وجود تمام سختی ها و فشارها همراهی کرده اند؛ بنا بر این باید قدر این ملت را دانست و برای این ملت خادمی کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اظهار گلایه از عدم حضور برخی از مسئولان در صفوف نماز جمعه و اجتماعات مردم تصریح کرد: تعجب می کنم برخی مدیران چرا بین مردم و اجتماعات حضور نمی یابند.

باقری بنابی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از گزارش فرماندار شهرستان در خصوص عملکرد یک ساله دولت خاطرنشان کرد: الحمدلله فرماندار بناب کاملاً فردی مردمی هستند و در سفر اخیر که به منظور شرکت در همایش حکمرانی روستایی به شهر مقدس قم داشتند، علیرغم تدارک مجموعه ای مستقل برای فرمانداران فرماندار بناب در کنار مردم ماندند و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه بناب از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان ها/ نوعی کج سلیقگی حاکم است

انتقاد امام جمعه بناب از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان ها/ نوعی کج سلیقگی حاکم است