مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 15:172022-08-28سياسي

دولت سیزدهم با مقاومت در مقابل زیاده خواهی های هسته ای غرب ایستاد


جبهه پیروان خط امام و رهبری طی بیانیه ای به مناسبت یک سالگی تشکیل دولت خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با برخورد منطقی و به دور از هیاهو و تبلیغات کاذب در امر انرژی هسته ای در مقابل زیاده خواهی های غرب مقاومت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پیروان خط امام و رهبری به مناسبت یک سالگی دولت بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری به شرح ذیل است: بسمه تعالی در پانزدهمین روز مرداد 1401 دولت سیزدهم اولین سال کاری خود را پشت سر گذاشت و این مهم ما را بر آن داشت تا عملکرد یکساله دولت جناب آقای رییسی را در بوته ارزیابی قرار دهیم و قبل از آن به دو شاخصه مدبرانه شخص رییس جمهور اشاره می کنیم؛ یکی نپرداختن به عملکرد دولت قبل که متاسفانه سال ها بود به یک رویه تبدیل شده بود و دیگری برخورد اخلاقی و بدور از توهین و تحقیر با منتقدین و مخالف خود؛ دولت جناب آقای رییسی مسئولیت دولت را در شرایطی به عهده گرفت که شاخص های مختلف در بخش های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاست خارجی امیدوار کننده نبود، موضوع برجام در هاله ای از رها سازی می رفت به نتیجه نافرجام برسد.

وضعیت ویروس کرونا در کشور شکل مایوس کننده ای را به وجود آورده بود و ناهماهنگی بین قوا به درجه ای رسیده بود که به آرامش مردم آسیب می زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم با مقاومت در مقابل زیاده خواهی های هسته ای غرب ایستاد

دولت سیزدهم با مقاومت در مقابل زیاده خواهی های هسته ای غرب ایستاد