مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 15:172022-08-28سياسي

نتایج اقدامات دولت، در آینده بیشتر نمود پیدا خواهد کرد


یک استاد دانشگاه با اشاره به اقدامات دولت در حوزه های مختلف سیاست خارجی، اقتصادی و مبارزه با کرونا، گفت: منصفانه است اگر بگوییم دولت، دولت موفقی بوده است و نتایج کارهای آن در آینده بیشتر نمود پیدا خواهد کرد.

- حسین عبداللهی استاد دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملکرد یکساله دولت گفت: معمولا در یک سالگی دولت ها چهره های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به اظهار نظر درباره عملکرد آنها می پردازند.

وی با بیان اینکه سال اول دولت ها زمان مناسبی برای قضاوت نیست افزود: سال اول فعالیت دولت ها به دلیل تغییر در رویکردها و جابه جایی هایی که صورت می گیرد با چالش هایی مواجه می شود.

چینش مدیران و رایزنی ها با مجلس، زمان زیادی از دولت می گیرد و به همین جهت سال اول دولت را نباید یک چهارم واقعی آن قلمداد کنیم.

عبداللهی گفت: توقعی غیرمنطقیست که انتظار داشته باشیم کارهایی که دولت شروع می کند طی یک سال جواب دهد چرا که حتی در زندگی عادی افراد هم چنین انتظاری، انتظارِ بجایی نیست و اقدامات بلندمدت در یک سال هرگز نتیجه نمی دهد.

وی تصریح کرد: از طرفی اگر میخواهیم منصفانه در مورد عملکرد دولت سیزدهم قضاوت کنیم باید به چالش های پیش روی دولت، محدودیت ها و اولویت ها نیز توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اقدامات دولت، در آینده بیشتر نمود پیدا خواهد کرد

نتایج اقدامات دولت، در آینده بیشتر نمود پیدا خواهد کرد