مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 14:122022-08-28سياسي

سیستان وبلوچستان رتبه دوم خانه های خلاق کشور را دارد


خوشبختانه با توجه به زیرساخت های موجود و تلاش های انجام شده، پارک علم و فناوری استان در حوزه راه اندازی خانه های خلاق در جایگاه دوم کشوری قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان.

حسین مدرس خیابانی در جلسه قرارگاه توسعه اقتصاد دانش بنیان اظهار داشت: با توجه به توسعه زیر ساخت های شکل گیری شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق که در این استان انجام شده خوشبختانه سیستان وبلوچستان به لحاظ راه اندازی خانه های خلاق و نوآور با داشتن 7 خانه فعال در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

وی افزود: با تلاش مدیران و نیروهای توانمند، جوانان خلاق و تحصیلکرده استان، سیستان وبلوچستان هم اکنون به لحاظ تعداد شرکت های خلاق نیز جزو 5 استان برتر کشور قرار گرفته که این موفقیت ها حاصل تلاش همه نیروهای خلاق استان است که باید بیش از پیش مورد حمایت قرار بگیرند.

مدرس خیابانی اظهار داشت: با توجه به توسعه حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه و تکمیل زنجیره مرکز کارآفرینی، مرکز نوآوری و مرکز رشد در دانشگاه سیستان و بلوچستان با درنظر گرفتن زیرساخت های توسعه ای، اقدام به راه اندازی پردیس علم و فناوری در دانشگاه نموده که 8 ساختمان توسعه ای در محدوده کنونی دانشگاه و 20 هکتار در فاز اول در اراضی متعلق به دانشگاه و 50 هکتار در فاز دوم برای توسعه پردیس علم و فناوری دانشگاه سیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان وبلوچستان رتبه دوم خانه های خلاق کشور را دارد

سیستان وبلوچستان رتبه دوم خانه های خلاق کشور را دارد