مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 12:172022-08-28اقتصادي

سرمایه گذاری برای تولید انبوه نانوذرات در راستای پاسخ به نیاز بازار دارو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فسفورکس (Phosphorex)، یک سازمان توسعه و تولید متمرکز بر تحویل دارو که میکروکره ها و نانوذرات پلیمری و لیپیدی را ارائه می کند، - فسفورکس یک سازمان تولید متمرکز بر تحویل دارو که میکروکره ها و نانوذرات پلیمری و لیپیدی را ارائه می کند، از افزایش سرمایه توسط شرکت امپرسند کپیتال پارتنرز خبر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فسفورکس (Phosphorex)، یک سازمان توسعه و تولید متمرکز بر تحویل دارو که میکروکره ها و نانوذرات پلیمری و لیپیدی را ارائه می کند، از افزایش سرمایه توسط شرکت امپرسند کپیتال پارتنرز (Ampersand Capital Partners)، خبر دارد، شرکتی که در سرمایه گذاری های بخش مراقبت های بهداشتی فعالیت دارد.

فسفورکس در فرمولاسیون های نانودارو و راه حل های تحویل اسید نوکلییک برای شرکت های دارویی و زیست فناوری در سراسر جهان تخصص دارد.

آزمایشگاه های توسعه فرمولاسیون و تجزیه و تحلیل این شرکت طیف وسیعی از خدمات تولید سفارشی را ارائه می دهند که از فناوری شرکت ها، از اثبات مفهوم تا مطالعات بالینی پشتیبانی می کنند.

سرمایه گذاری آمپرسند برای ساخت تاسیسات 30000 فوت مربعی این شرکت و ایجاد قابلیت های تولید برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری برای تولید انبوه نانوذرات در راستای پاسخ به نیاز بازار دارو

سرمایه گذاری برای تولید انبوه نانوذرات در راستای پاسخ به نیاز بازار دارو