مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 10:372022-08-28اقتصادي

ثبت درخواست ساخت 560 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان از تسهیلات نهضت ملی مسکن


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: خودمالکین استان تاکنون برای ساخت 560 واحد مسکونی با ثبت نامه در سامانه ثمن درخواست استفاده از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابوالفضل مهدیار امروز در جلسه بررسی مسکن خودمالکین اظهار داشت: هم استانی های گرامی در همه شهرهای سیستان و بلوچستان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان گرفته می توانند با مراجعه به سامانه مذکور و ثبت نام در آن از تسهیلات تعیین شده در طرح نهضت ملی مسکن شهر زاهدان 350میلیون تومان و در سایر شهرهای استان 300 میلیون تومان برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه بیشترین ثبت نام کنندگان تسهیلات خودمالکین استان با 530 واحد به شهر زاهدان اختصاص دارد، ادامه داد: علاوه بر اینکه در این طرح خودمالکان برای اخذ تسهیلات ساخت نیازی به سپرده گذاری و یا خرید اوراق ندارند و هیچ گونه شرایط دیگر از قبیل مالکیت شخصی و دولتی، تاهل و شرط سکونت نیاز نبوده و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی نیز می شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تسهیلات نهضت ملی مسکن علاوه بر خودمالکان به سازندگان نیز پرداخت می شود گفت: افرادی که به صورت حرفه ای اقدام به ساخت و ساز می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت درخواست ساخت 560 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان از تسهیلات نهضت ملی مسکن

ثبت درخواست ساخت 560 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان از تسهیلات نهضت ملی مسکن