مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 09:122022-08-28دانش

خداحافظی تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه شهرکرد با کلاس آنلاین


معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه تمامی کلاس های ترم آینده در همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار می شود، گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و ترم آتی نیز مانند ترم گذشته خوابگاه ها تماماً در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

- حمدالله مشتاقی، امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ترم گذشته کلاس های دانشجویان تحصیلات تکمیلی از پیش از عید و دانشجویان مقطع کارشناسی از اردیبهشت سال جاری تماماً حضوری برگزار شد.

  معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد عنوان کرد: بر اساس بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تمامی کلاس های ترم آینده در همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار می شود.

  مشتاقی ضمن اشاره به اجباری بودن واکسیناسیون دانشجویان در ترم گذشته اظهار کرد: هنوز دستورالعمل جدیدی مبنی بر اجبار واکسیناسیون و تزریق دز یادآور ابلاغ نشده است.

  وی با بیان اینکه دانشگاه شهرکرد ترم گذشته هیچ مشکلی در تأمین خوابگاه ها نداشت، بیان کرد: تمهیدات لازم اندیشیده شده و ترم آتی نیز خوابگاه ها تماماً در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

  معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: نتایج دوره دکتری تخصصی اعلام شده و نتایج دوره کارشناسی ارشد نیز تا چند روز آینده اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه شهرکرد با کلاس آنلاین

خداحافظی تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه شهرکرد با کلاس آنلاین