مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 07:522022-08-28فرهنگي

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی برگزار می شود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از برگزاری سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر استان در آبان ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی محرمی اظهار کرد: در راستای سیاست های کلان فرهنگی و هنری به منظور کشف استعدادهای خلاق در سال تولید عنوان کرد.

وی تاکید کرد: متون شرکت کننده در بخش رقابتی که برگزیده آن به دبیرخانه جشنواره فجر معرفی خواهد شد،  بایستی ایرانی بوده و انتخاب موضوع آزاد می باشد همچنین متون اقتباسی (آداپته ایرانی شده ) منوط به ذکر دقیق مشخصات صاحب اصلی اثر، نوع اقتباس (آزاد، وفادارانه ویا نگاهی به متن و .

) و با اخذ مجوز تایید از نویسنده یا ناشر و مترجم به صورتی که حقوق معنوی و مادی صاحب اثر حفظ شود؛ می توانند در بخش رقابتی جشنواره حضور داشته باشند.

محرمی تصریح کرد: قبول درخواست حضور در جشنواره از زمان اعلام فراخوان تا  20 شهریور1401 بوده و  اعلام نتایج ارزیابی و بازبینی نهایی آثار تا  20 مهر و در نهایت  زمان برگزاری جشنواره 9 تا 12 آبان 1401 خواهد بود.

براساس  این گزارش آن دسته از گروه های تئاتر استان که در فاصله زمانی جشنواره استانی 1400 تا دو هفته مانده به برگزاری جشنواره استانی در آبانماه ماه سال  1401 آثار خود را حداقل 5  شب به اجرای عمومی گذاشته باشند می­توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی برگزار می شود

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی برگزار می شود