مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 07:372022-08-28اقتصادي

بهره برداری از 82 طرح راهداری آذربایجان شرقی با 10 هزار میلیارد ریال اعتبار


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از بهره برداری از 82 طرح راهداری استان با 10 هزار میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت خبر داد.

- اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی  امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت از 82 طرح در بخش راهداری و حمل نقل جاده ای استان بهره برداری شد، اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این تعداد طرح را 10 هزار میلیارد ریال است.

وی اصلاح 9 نقطه حادثه خیز در سطح جاده های استان از جمله این طرح ها شمرد و افزود: همچنین 42 دستگاه ثبت تخلفات نیز همزمان با این ایام در معابر بین شهری نصب و راه اندازی  شد.

علیزاده اضافه کرد: راه اندازی دو مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و بهسازی 58 دستگاه مربوط به ناوگان حمل و نقل جاده ای از دو طرح در بخش حمل و نقل جاده ای می باشد که باید بهره برداری از 6 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی را نیز که برای سهولت تردد بین شهری انجام می شود به این طرح ها افزود.

این مقام ارشد استانی در حوزه حمل و نقل جاده ای نویدهایی هم در بخش آسفالت جاده های آذربایجان شرقی داد و اظهار داشت: 26 پروژه روکش آسفالت در محورهای مختلف به طول 200 کیلومتر، 35 پروزه بهسازی، آسفالت و احداث راه روستایی که بالغ بر 250 کیلومتر است نیز به بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 82 طرح راهداری آذربایجان شرقی با 10 هزار میلیارد ریال اعتبار

بهره برداری از 82 طرح راهداری آذربایجان شرقی با 10 هزار میلیارد ریال اعتبار