مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 19:422022-08-27اقتصادي

رییس بیمه مرکزی: خسارت تصادفات زیر 20 میلیون، بدون کروکی پرداخت می شود


یکی دیگر از اقدامات طراحی سامانه کروکی آنلاین است و در این طراح پلیس با نرم افزارهایی که در اختیار دارد کروکی تصادف را به صورت آنلایت به دستگاه های مربوطه ارسال می کند تا در زمان صرفه جویی شود و افراد هرچه سریع تر خسارت خود را دریافت کنند.

- مجید بهزادپور: یکی دیگر از اقدامات طراحی سامانه کروکی آنلاین است و در این طراح پلیس با نرم افزارهایی که در اختیار دارد کروکی تصادف را به صورت آنلایت به دستگاه های مربوطه ارسال می کند تا در زمان صرفه جویی شود و افراد هرچه سریع تر خسارت خود را دریافت کنند.

رییس کل بیمه مرکزی گفت: درهفته دولت از سامانه پرداخت خسارت زیر 20 میلیون تومان در تصادفات رانندگی بدون نیاز به کروکی رونمایی می شود و افراد با ارسال اطلاعات به سامانه و بدون مراجعه حضوری خسارت دریافت می کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ مجید بهزادپور در برنامه تلویزیونی به مناسبت هفته دولت درباره مردمی سازی بیمه گفت: برای اولین بار سند بالادستی به نام سند تحول توسط دولت ابلاغ شد و در آن مردمی سازی صنعت بیمه، دیجیتال کردن، کاهش تصدی بیمه مرکزی هدفگذاری شده است.

  وی افزود: در حوزه مردمی سازی در حوزه های بیمه بازرگانی بیشترین پرتفوی را داریم و بخش بیمه درمان و شخص ثالث بیشترین حجم حوزه فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بیمه مرکزی: خسارت تصادفات زیر 20 میلیون، بدون کروکی پرداخت می شود

رییس بیمه مرکزی: خسارت تصادفات زیر 20 میلیون، بدون کروکی پرداخت می شود