مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 18:372022-08-27سياسي

پروژه های هفته دولت با اعتبار 597 میلیارد ریال در آرادان افتتاح شد


هم زمان با هفته دولت، پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال بهره برداری و با اعتباری بالغ بر 337 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرادان، عصر امروز در آیین افتتاح هم زمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان با حضور استاندار سمنان و به مناسبت هفته دولت، پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال بهره برداری و با اعتباری بالغ بر 337 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل شریفی نیا، امام جمعه آرادان در این مراسم با بیان اینکه وحدت مثال زدنی موجود در شهرستان آرادان امری بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: سفرهای مکرر استاندار سمنان طی مدت یک ساله حضور در استان به این شهرستان ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: حقیقتاً می توان گفت دوره ریاست جمهوری آیت الله رییسی یادآور دوران ریاست جمهوری شهید رجایی و حضرت آیت الله خامنه ای است.

امام جمعه آرادان بیان کرد: در زمینه واکسیناسیون کرونا با اقدامات دولت سیزدهم، امروز در جایگاه های برتر دنیا قرار گرفته ایم.

شریفی نیا عنوان کرد: تأمین برق مورد نیاز کشور و جلوگیری از قطعی برق مشترکان خانگی و مردم در ایام تابستان سال جاری، از دیگر اقدامات ارزنده دولت مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های هفته دولت با اعتبار 597 میلیارد ریال در آرادان افتتاح شد

پروژه های هفته دولت با اعتبار 597 میلیارد ریال در آرادان افتتاح شد