مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 16:422022-08-27سياسي

تقدیر از اولین بانوی پزشک ایرانی و فاتح قله اورست


در مراسم روز پزشک و داروساز که به میزبانی سازمان نظام پزشکی در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، از افسانه حسامی فر، اولین بانوی پزشک ایرانی که اخیرا موفق به فتح قله اورست شده است، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در مراسم روز پزشک و داروساز که به میزبانی سازمان نظام پزشکی در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، از افسانه حسامی فر، اولین بانوی پزشک ایرانی که اخیرا موفق به فتح قله اورست شده است، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

حسامی فر در حاشیه این مراسم گفت: سلامت، یکی از بزرگترین نعمت های خداست که همه ما باید از آن مراقبت کنیم.

حفظ این موهبت و لطف خداوند، در دنیای ماشینی امروز که ما تحت فشار انواع عوامل مختل کننده سلامت از قبیل استرس ها، کم تحرکی و تغذیه فست فودی هستیم، نیاز به برنامه ریزی و دقت نظر دارد و به این جهت همه مردم باید اصلاح سبک زندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: پزشکان و داروسازان نقش بسزایی در این میان دارند و می توانند با هوشمندی و همدلی که همواره با مردم داشته اند، مسیر روشنی را برای اصلاح سبک زندگی مردم پیش روی آن ها قرار دهند.

حسامی فر تاکید کرد: پزشکان و داروسازان علاوه بر اینکه در فرآیند درمانی، ایفای نقش می کنند که در جای خود شایسته و ارزنده است ولی نقش اساسی آن ها، در مباحث پیشگیری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از اولین بانوی پزشک ایرانی و فاتح قله اورست

تقدیر از اولین بانوی پزشک ایرانی و فاتح قله اورست