مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 16:372022-08-27اقتصادي

1100 نفر در گناباد با راه اندازی طرح توسعه یک واحد صنعتی مشغول به کار شدند


فرماندار گناباد با اشاره به حل مشکل سرمایه در گردش یک واحد صنعتی در این شهرستان با دستور وزیر صمت، گفت: با راه اندازی طرح توسعه این واحد صنعتی ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رضا نصیری  حل مشکل سرمایه در گردش چینی تقدیس گناباد با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت بااعتبار 40 میلیارد تومان را یکی از اقدامات مهم این هفته دانست و افزود: با راه اندازی طرح توسعه این واحد صنعتی ، هزار و 100 نفر مشغول به کار هستند.

فرماندار گناباد با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال  طرح صنعتی و روستایی افتتاح و به بهره برداری رسید، به طرح توسعه کارتن کوثر در هفته دولت بااعتبار 25 میلیارد تومان اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح، اعتبارات لازم توسط بخش خصوصی و اعتبار بانکی تأمین شد.

وی طرح مونتاژ تراکتور بااعتبار 35 میلیارد تومان با ظرفیت سالانه مونتاژ یک هزار و 500 دستگاه تراکتور را یکی دیگر از طرح های مهم هفته دولت دانست که با حضور وزیر صنعت، معدن در این شهرستان افتتاح شد.

نصیری ادامه داد: با دستور استاندار پست موبیل برق گناباد به این شهر منتقل شد، اکنون این پست از دو ماه قبل بااعتبار 31 میلیون تومان راه اندازی شده و فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 نفر در گناباد با راه اندازی طرح توسعه یک واحد صنعتی مشغول به کار شدند

1100 نفر در گناباد با راه اندازی طرح توسعه یک واحد صنعتی مشغول به کار شدند