مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 15:372022-08-27اقتصادي

احداث بوستان احمدی روشن و باغ شهرداری از اقدامات پیش روی شهردای بیرجند


بوستان احمدی روشن، باغ شهرداری، المان شهدای گمنام، اجرای آیلند خیابان جمهوری اسلامی و بازارچه صنایع دستی در ضلع شمالی فرهنگسرا از اقدامات پیش روی شهرداری است.

- مهدی بهترین، شهردار بیرجند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند در رابطه با اقدامات شاخص یک ساله شهرداری بیرجند اظهارداشت: شهرداری بیرجند در راستای تعهد خود اقدامات خوب و مناسبی برای رفاه شهروندان انجام داده است.

وی با بیان اینکه ایجاد بوستان خطی بند دره به مساحت 4.

5 هکتار و با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد ریال از جمله اقدامات شاخص شهرداری در یک سال گذشته است، تصریح کرد: این بوستان ضمن زیباسازی منظر شهری، محیطی شاداب و با نشاط در مسیر بند دره برای شهروندان ایجاد کرده است.

شهردار بیرجند به بوستان خطی مهرشهر اشاره کرد و گفت: این پروژه به مساحت 2.

5 هکتار و اعتباری بالغ بر 145 میلیارد ریال احداث شده، این بوستان علاوه بر اینکه نرخ بهره مندی شهروندان شمال شهر از فضای سبز را افزایش داده، محیطی مناسب برای رفاه حال مردم در محرومترین منطقه شهر بیرجند می باشد.

بهترین گفت: شهرداری بیرجند در راستای ساماندهی زباله های شهری بعد از سال ها چشم انتظاری شهروندان، سایت مرکز پردازش و دفع پسماند را در جاده شوشود ایجاد کرده که این سایت با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در زمینی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بوستان احمدی روشن و باغ شهرداری از اقدامات پیش روی شهردای بیرجند

احداث بوستان احمدی روشن و باغ شهرداری از اقدامات پیش روی شهردای بیرجند