مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 15:372022-08-27اقتصادي

تسریع در پروژه های مسکن اقدام ملی و نهضت ملی در خلخال


فرماندار خلخال از با سرعت ساخته شدن پروژه های مسکن اقدام ملی و نهضت ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل ، سیدجواد یحیی زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه های مسکن اقدام ملی و نهضت ملی با سرعت در حال ساخت است.

وی افزود: درپروژه اقدام ملی مسکن که 140 واحد در دست ساخت با پیشرفت 40 درصدی درحال انجام است و در پروژه نهضت ملی نیز کار بتن ریزی برای 140 واحد مسکونی که آورده های اولیه را واریز کردند انجام شده است.

فرماندار خلخال گفت: از 142 روستای شهرستان خلخال 137 روستا برق دارند که امسال نیز بیش از 25 پروژه با اعتبار بالغ بر 150 میلیارد تومان در حال اجراست.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ر جایی تصریح کرد: در حوزه گاز رسانی به شاخص بیش از 93 درصد رسیدیم که در تلاش هستیم سایر روستاهای شهرستان که فاقد گاز هستند دسترسی به این نعمت را پیدا کنند.

یحیی زاده از مطالعه و بازنگری بیش از 25 طرح هادی روستایی را در دستور کار دولت خبر داد و بیان کرد: آبادانی روستاها، رفاه جمعیت روستایی را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار خلخال با اشاره به پل ائلرباغی و رفع مشکلات ادامه ساخت و ساز این پل عنوان کرد: این پل با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ادامه عملیات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در پروژه های مسکن اقدام ملی و نهضت ملی در خلخال

تسریع در پروژه های مسکن اقدام ملی و نهضت ملی در خلخال