مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 13:372022-08-27اقتصادي

تسهیل دسترسی مردم به خدمات سلامت در دولت سیزدهم


سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در دولت سیزدهم با افزودن بیش از 18 مرکز، کلینیک و پایگاه به مجموع مراکز ارائه دهنده خدمات حوزه سلامت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، عبدالواحد رحیمی گفت: همزمان با هفته دولت 5 پروژه بهداشتی و درمانی در استان افتتاح می شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: این پروژه ها با صرف اعتباری بالغ بر 111 هزار و 700 میلیون ریال آماده بهره برداری است.

رحیمی، حصارکشی و محوطه سازی مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد، پایگاه اورژانس شهری گوجان، پایگاه سلامت ناغان و خانه های بهداشت آلیکوه و یانچشمه را از جمله پروژه های افتتاحی در هفته دولت سال جاری عنوان کرد.

وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم با افزودن بیش از 18 مرکز، کلینیک و پایگاه به مجموع مراکز ارائه دهنده خدمات حوزه سلامت، شاهد تحولی چشمگیر در ارائه خدمت به مردم و تسهیل دسترسی مردم به خدمات در این حوزه هستیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: مقدمات کلنگ زنی پروژه های شاخص حوزه آموزش بهداشت و درمان از جمله دانشکده فناوری های نوین و پژوهشکده ها، پایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل دسترسی مردم به خدمات سلامت در دولت سیزدهم

تسهیل دسترسی مردم به خدمات سلامت در دولت سیزدهم