مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 13:122022-08-27سياسي

رییس جمهور از نخستین طرح هوشمندسازی بیمارستانی کشور در مشهد رونمایی کرد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:آیت الله رییسی، رییس جمهور همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، نخستین طرح هوشمندسازی بیمارستانی کشور در مشهد به صورت ویدئو کنفرانس رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه رونمایی از این طرح افزود: تمام پرونده الکترونیک بیماران در بیمارستان ولایت مشهد همچون اطلاعات هویتی، اوراق اصلی پرونده پزشکی و نسخه الکترونیک به صورت آنلاین در پرونده تحت وب بیماران ثبت می شود.

وی ادامه داد: مدیریت تخت های بیمارستانی و خدمات مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) در این بیمارستان به صورت هوشمند بوده و در خصوص داشبوردها هم دسترسی ها به مسوولان و عوامل مربوطه فعال است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:از جمله مزایای این طرح دسترسی آسان به سوابق پزشکی و افزایش کیفیت داده های مراقبت سلامت، کاهش مصرف کاغذ برای تحقق دولت الکترونیک و حفظ محیط زیست، اجرای سریع تر و دقیق تر دستورات و اقدامات پزشکی و کاهش میزان خطاها در جهت ارتقای ایمنی بیمار، ایجاد زیر ساخت لازم به منظور استفاده از خدمات پزشکی از راه دور و تسهیل فرایند ثبت نسخ الکترونیک سرپایی و بستری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور از نخستین طرح هوشمندسازی بیمارستانی کشور در مشهد رونمایی کرد

رییس جمهور از نخستین طرح هوشمندسازی بیمارستانی کشور در مشهد رونمایی کرد