مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 12:022022-08-27سياسي

سه انتصاب جدید در شبکه یک سیما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه یک، طی حکمی از سوی میثم مرادی بیناباج مدیر شبکه یک سیما، مجید هاشمی فرا به سمت مدیریت گروه معارف اسلامی، - شبکه یک مدیران جدید گروه های معارف، فرهنگ، تاریخ و هنر و مدیر آرشیو را معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه یک، طی حکمی از سوی میثم مرادی بیناباج مدیر شبکه یک سیما، مجید هاشمی فرا به سمت مدیریت گروه معارف اسلامی، حجت احمدی زر به سمت مدیریت گروه فرهنگ، تاریخ و هنر و محمد علیزاده قمصری به سمت مدیریت آرشیو منصوب شدند.

مجید هاشمی فرا، که به سمت مدیریت گروه معارف اسلامی منصوب شده است، دارای مدرک کارشناسی ارشد تهیه کنندگی تلویزیون از دانشکده صداوسیما است و تاکنون مشاور معاون برنامه ریزی و نظارت صداوسیما، معاون مرکز همایش های بین المللی، مدیرکل پخش و نظارت شبکه های یک و پنج، مدیر تامین شبکه آموزش، مدیر اخبار و برنامه های سیاسی معاونت برون مرزی، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در امارات متحده عربی و … بوده است.

وی تهیه کننده و کارگردان برنامه هایی در شبکه یک، سه، پنج و آموزش بوده است.

در حکم انتصاب هاشمی فرا آمده است: انتظار می رود علاوه بر اهتمام به اجرای سند تحول سازمان و ماموریت شبکه ضمن بازمهندسی و اتخاذ ایده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه انتصاب جدید در شبکه یک سیما

سه انتصاب جدید در شبکه یک سیما