مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 11:072022-08-27اجتماعي

بلیت اتوبوس در ایام اربعین پیش فروش نمی شود


معاون حمل و نقل راهداری استان البرز گفت: بلیت اتوبوس بین شهری به مقصد مرزهای خروجی اربعین صرفا به صورت روز فروش و در محل پایانه های مسافری و یا دفاتر فروش بلیت سطح شهر شرکت های مسافری عرضه می شود.

-  میثم قدمی، معاون حمل و نقل راهداری استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه بلیت اتوبوس زائران پیش فروش و یا سرویس های دربستی توجه نکنند و اخبار را از مبادی و مراجع معتبر و رسمی پیگیری کنند.

این مقام مسؤول تاکید کرد: بلیت اتوبوس بین شهری به مقصد مرزهای خروجی اربعین صرفا به صورت روز فروش و در محل پایانه های مسافری و یا دفاتر فروش بلیت سطح شهر شرکت های مسافری عرضه می شود.

قدمی از زائران البرزی خواست تا برای تسهیل بازگشت به استان، ارائه خدمات بهتر ناوگان مسافری و کاهش زمان انتظار پس از پایان زیارت در زمان شروع حرکت به مرز مهران نام مرز ورودی به داخل کشور(مهران، شلمچه، چزابه، خسروی و.

) را به سامانه 2000141 ارسال کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در پایان گفت: پس از اعلام قطعی قیمت بلیت اربعین نظارت و کنترل سیستمی برای فروش بلیت با تمام توان انجام خواهد شد و با تخلفات احتمالی براساس ضوابط برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت اتوبوس در ایام اربعین پیش فروش نمی شود

بلیت اتوبوس در ایام اربعین پیش فروش نمی شود