مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 09:372022-08-27سياسي

مازندران نیازمند مهندسی مدیریتی


با گذشت یکسال از عمر دولت سیزدهم، ارزیابی عملکرد و فعالیت های مدیران دستگاه های اجرایی در مازندران برای تغییر مدیران ناتوان، ضعیف و ناهمسو با گفتمان دولت مردمی ضرورت دارد.

- خبرگزاری فارس استان مازندران-عقیل امامی در یکسالگی عمر دولت سیزدهم  مشاهده می شود که برخی از مدیران تغییر یافته در مازندران و نیز باقیمانده از دولت قبل توانایی همراهی و همگامی با سیاست های اجرایی این دولت را ندارند و تداوم خدمت آنان جز فرصت سوزی و ناراضی تراشی ثمر دیگری در پی ندارد و از این رو تمرکز بر بازمهندسی مدیریتی و بازنگری در نحوه مدیریت دستگاه های اجرایی در دیار علویان ضرورت دارد.

استاندار جهادی و عملگرای مازندران در مصاحبه با خبرنگاران در آغاز هفته دولت با اشاره به این مسئله مهم از ارزیابی مدیران دستگاه ها و تغییر قطعی مدیران ضعیف مازندران بعد از هفته دولت خبر داد که این موضوع از جدیت و توجه نماینده عالی دولت در استان به رضایت مردم در امور حکایت دارد.

واقعیت این است برخی از مدیران دستگاه های مهم و تعیین کننده استان بعد از روی کار آمدن با انفعال و تعلل سؤوال برانگیز توان پیگیری امور توسعه ای را ندارند و حتی از تغییر معاونان و مدیران بجای مانده از دولت قبل عاجزند و نیز در برخی دستگاه های دیگر همچنان درب بر همان پاشنه دولت قبل می چرخد و هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران نیازمند مهندسی مدیریتی

مازندران نیازمند مهندسی مدیریتی