مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 07:572022-08-27سياسي

ارائه خدمات پستی با 74 نمایندگی شهری و 19 دفتر روستایی در یزد


مدیرکل پست یزد با بیان این که کمک به توسعه پایدار استان از جمله رویکردهای جدی در ارائه خدمات پستی است، گفت: در حال حاضر 74 نمایندگی شهری و 19 دفتر آی سی تی روستایی مأموریت ارائه خدمات پستی را در استان یزد به عهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی محمد رحمانی پور، صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده در شرکت ملی پست، اظهار کرد: این شرکت به عنوان گسترده ترین شبکه ارتباطی کشور نقش زیر بنایی در توسعه اقتصادی و بهره وری ملی ایفا می کند.

وی کمک به توسعه پایدار استان را از جمله رویکردهای جدی در ارائه خدمات پستی دانست و افزود: اداره کل پست استان یزد سعی دارد با رویکردی نوین و اصلاح اساسی در ساختارهای فنی، مالی و سازمانی، تحولی چشمگیر در عرصه خدمت رسانی ایجاد کند.

رحمانی پور حذف انحصارات و صدور مجوز به بخش غیردولتی برای ارائه خدمات پستی به مردم و برقراری 39 خطوط مبادله شهری و روستایی حمل و نقل و مبادله مرسولات درون استانی را از جمله اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته دانست و گفت: در حال حاضر از استان یزد چهار خط مبادله ای با استانهای اصفهان، هرمزگان، کرمان و تهران برقرار است.

مدیرکل پست یزد در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت 74 نمایندگی پستی در سطح استان، تصریح کرد: 19 دفتر آی سی تی نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پستی با 74 نمایندگی شهری و 19 دفتر روستایی در یزد

ارائه خدمات پستی با 74 نمایندگی شهری و 19 دفتر روستایی در یزد