مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 16:172022-08-26فرهنگي

دومین استعفا در خانه سینما / رییس هیئت مدیره خانه سینما استعفا کرد


در فاصله پنج روز تا برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیران خانه سینما، خود محمدعلی نجفی هم در متنی که به طور اختصاصی در اختیار ایسنا قرار داده ، - در فاصله پنج روز تا برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیران خانه سینما، خود محمدعلی نجفی هم در متنی که به طور اختصاصی در اختیار ایسنا قرار داده ، استعفای خود را اعلام کرده است.

پس از اعلام استعفا منوچهر شاهسواری - مدیرعامل خانه سینما -، محمدعلی نجفی -رییس هیئت مدیره خانه سینما - نیز از سمت خود و عضویت در این هیئت مدیره استعفا کرد.

 روز گذشته خبری غیررسمی درباره کناره گیری منوچهر شاهسواری از مدیرعاملی خانه سینما منتشر شده بود که در نهایت از سوی رییس هیأت مدیره این نهاد صنفی تایید شد و حالا در فاصله پنج روز تا برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیران خانه سینما، خود محمدعلی نجفی هم در متنی که به طور اختصاصی در اختیار ایسنا قرار داده ، استعفای خود را اعلام کرده است.

متن نامه استعفای نجفی -رییس هیئت مدیره خانه سینما- به این شرح است: هیئت مدیره محترم خانه سینما   با احترام، با توجه به دوگانگی و تشتّت مستمر در تصمیم گیری های هیئت مدیره و همچنین شائبه دخالت های فراقانونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، که منجر به جمود و سکون و دفع انجام وظایف محوله صنفی هیئت مدیره و بالاخره استعفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین استعفا در خانه سینما / رییس هیئت مدیره خانه سینما استعفا کرد

دومین استعفا در خانه سینما / رییس هیئت مدیره خانه سینما استعفا کرد