مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 15:022022-08-26سياسي

تأکید رهبر انقلاب و رییس جمهور شکوفایی اقتصاد با تکیه بر تولید داخلی است


آنچه مورد تأکید رهبری انقلاب و رییس جمهور است این است که اقتصاد ماه با تکیه بر توان داخلی و خنثی سازی تحریم دشمن شکوفا خواهد شد و این ماه های سخت اروپاست که به توافق به ایران نیاز خواهند داشت و مطمئن باشید ما پیروز این واقعه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی برای جامعه و دستگاه های اجرایی هستند.

وی افزود: در دستگاه قضا الگوی خوبی مانند شهید بهشتی بودند و دستگاه اجرا هم شهیدان رجایی و باهنر عنوان خادمان واقعی یک پایه و اساس برای کشور به حساب می آمدند، در این زمان که دشمن با نقشه های خود برای مردم می خواهد آنها را ناامید کند، مسؤولان اجرایی و خدمتگزار می توانند هم برای مردم کار کند هم آنها را راضی نگه دارند، چراکه دشمنان نمی توانند موفقیت ملت ایران را ببینند.

یعقوبی گفت: رهبری معظم انقلاب در تنفیذ حکم رییس جمهور به چهار موضوع مهم تحقق دولت مردمی به معنای واقعی، خلوص نیت و تلاش مجاهدانه و نیت خدمت الهی، داشتن برنامه و چشم انداز و مبارزه با جنگ روانی دشمن اشاره کردند.

امام جمعه نطنز با اشاره جنگ رسانه ای دشمن، اذعان کرد: امروز می بینیم در کشور خیلی کارها انجام می شود، اما عده ای فرصت طلب و دشمن در جنگ نرم و تبلیغات نادرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رهبر انقلاب و رییس جمهور شکوفایی اقتصاد با تکیه بر تولید داخلی است

تأکید رهبر انقلاب و رییس جمهور شکوفایی اقتصاد با تکیه بر تولید داخلی است