مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 11:222022-08-26بين الملل

تقویت احساسات جدایی طلبانه در تایوان با سفر مقامات آمریکایی


رییس جمهور تایوان در دیدار با قانون گذار آمریکایی که به این جزیره سفر کرده، حضور مقامات غربی در تایپه را مایه تقویت عزم تایوان برای دفاع از خود توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تسای اینگ وِن رییس جمهور تایوان امروز (جمعه) با مارشا بلک بِرن قانون گذار آمریکایی که به این جزیره سفر کرده، دیدار و رایزنی کرد.

تسای در این نشست گفت که سفرهای اخیر مهمانان خارجی از آمریکا و دیگر کشورهای غربی به تایوان، عزم تایپه برای دفاع از خود را تقویت کرده است.

به نوشته خبرگزاری هستیم .

به نوشته رویترز، وی همچنین افزود که تایوان مایل است در چارچوب جدید اقتصادی هند-اقیانوس آرام در دولت آمریکا، که تایپه از آن مستثنی شده است، و دیگر طرح های همکاری های اقتصادی منطقه ای بیش از پیش ادغام شود.

مارشا بلک برن، که یک سناتور جمهوری خواه از ایالت تنسی در کمیته های بازرگانی و خدمات مسلح سنا است، به تسای گفت که آمریکا و تایوان ارزش های آزادی و دموکراسی مشترک دارند.

بلک برن در اظهاراتی کنایه آمیز نسبت به چین، تصریح کرد: در واقع مهم است که کشورهای آزادی خواه از تایوان حمایت کنند، زیرا آنها به دنبال حفظ استقلال و آزادی خود هستند .

تایوان بخشی از چین محسوب می شود که ادعاهای جدایی طلبانه دارد؛ ادعاهایی که کشورهای جهان و سازمان ملل متحد به رسمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت احساسات جدایی طلبانه در تایوان با سفر مقامات آمریکایی

تقویت احساسات جدایی طلبانه در تایوان با سفر مقامات آمریکایی