مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 23:222022-08-25سياسي

معاون دادستان کل کشور: از معطلی کشتی ها در بندر شهید رجایی جلوگیری شود


معاون قضایی دادستان کل کشور در جریان بازدید از بندر شهید رجایی بندرعباس بر لزوم جلوگیری از معطلی کشتی های حامل کالاهای اساسی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور عصر 5شنبه در بازدید از بندرشهید رجایی بندرعباس در جریان روند تخلیه و بارگیری کالاها و نحوه انجام عملیات بندری و گمرکی قرار گرفت.

دبیر ستاد قوه قضاییه در ادامه ضمن بازدید از روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در این بندر، بر لزوم جلوگیری از معطلی کشتی های حامل کالای اساسی تأکید کرد.

  وی همچنین با اشاره به ضرورت تشدید نظارت ها برای جلوگیری از قاچاق از مبادی رسمی اظهار داشت: پیاده سازی راهکار های عملیاتی در امر خطیر مقابله با قاچاق کالا از مهمترین اولویت های قوه قضاییه در جهت صیانت از حقوق عامه می باشد.

    عمرانی همچنین با اشاره به اقدامات مهمی که به منظور ترخیص کالا های اساسی و انبارگردانی در گمرک و بندر شهید رجایی بندرعباس صورت گرفته است از اهتمام مسئولان قضایی استان هرمزگان در این خصوص قدردانی کرد.

مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در جریان این بازدید، گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت های عملیاتی بنادر استان و همچنین بندر شهید رجایی و اقدامات صورت گرفته در راستای شتاب بخشی به ترخیص کالا های اساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان کل کشور: از معطلی کشتی ها در بندر شهید رجایی جلوگیری شود

معاون دادستان کل کشور: از معطلی کشتی ها در بندر شهید رجایی جلوگیری شود