مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 21:372022-08-25حوادث

دستگیری سارقان زورگیر و خشن نباید دچار مرور زمان و اطاله شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین تودیع و معارفه رییس حوزه قضایی بخش فشافویه با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران و مسوولان قضایی، - القاصی با بیان اینکه سرقتی که توأم با خشونت و آزار رخ می دهد، دارای انعکاس اجتماعی است و از این حیث از مصادیق نقض حقوق عامه محسوب می شود؛ گفت: دستگیری سارقان زورگیر و خشن نباید دچار مرور زمان و اطاله شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین تودیع و معارفه رییس حوزه قضایی بخش فشافویه با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران و مسوولان قضایی، دولتی، انتظامی و نظامی در شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد.

علی القاصی در این آیین با گرامی داشت ایام ماه محرم، از خداوند متعال خواست که در روز جزا جامعه مسلمین را از شفاعت سیدالشهدا علیه السلام و یاران ایشان بهره مند سازد و از رهروان راستین ایشان قرار دهد.

رییس کل دادگستری استان تهران وظایف قوه قضاییه را به جهت پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی جامعه، خطیر، سنگین و قابل توجه توصیف کرد و گفت: مطابق قانون اساسی قوه قضاییه مرجع رسیدگی به تظلمات و حل و فصل اختلافات و منازعات مردم است که مسئولیت اجرای عدالت و احقاق حق میان آحاد جامعه را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان زورگیر و خشن نباید دچار مرور زمان و اطاله شود

دستگیری سارقان زورگیر و خشن نباید دچار مرور زمان و اطاله شود