مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 17:472022-08-25ورزشي

قلعه نوعی: گل گهر یک برند شده است/توقع ما استقبال بیشتر هواداران است


گل گهر وارد رنکینگ جهانی باشگاه داری شده و پشت آن زحمات زیادی بود، توقع این است هم در تمرینات و بازی ها استقبال بیشتری شود چون گل گهر یک برند شده و همه گل گهر را دوست دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، امیر قلعه نوعی امروز در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان خوشامد به تیم خوب سپاهان اظهار داشت: جلوی این تیم ها بازی کردن دو حالت دارد یکی اینکه می توانید فوتبال خیلی آن موقع که ما نامه زدیم دو هفته شد بهترین بازیکن یا محمد نادری، باشگاه همه کار انجام داد، ولی نشد ولی همین نفراتی که هستیم هم بالاخره اریک اضافه شده و جوانان بسیار خوبی گرفتیم.

قلعه نوعی گفت: دو کار خیلی مهم انجام دادیم یکی اینکه قراردادها را دو ساله کردیم تقریبا بعضی ها را چند ساله و هفت تا هشت جوان خیلی خوب گرفتیم و انشاءالله شرایط امتیازی خوب شود حتما اضافه می شوند، کاری که آینده گل گهر را می سازد فکر می کنم کمتر اتفاق افتاده این کار را جاهای دیگر هم انجام دادیم حتی در تیم ملی ب که تشکیل دادیم انجام دادیم و جوانان خیلی خوب به مجموعه اضافه شدند که فکر می کنم آینده گل گهر تا حدودی بیمه شود.

وی عنوان کرد: تماشاگر فوتبال باید دلی باشد، منچستر بعد فرگوسن هنوز شرایط خوبی پیدا نکرده اما بازی هایش همیشه تماشاگر دارد چرا که عاشق فوتبال هستند تماشاگر باید عاشق تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه نوعی: گل گهر یک برند شده است/توقع ما استقبال بیشتر هواداران است

قلعه نوعی: گل گهر یک برند شده است/توقع ما استقبال بیشتر هواداران است