مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 17:272022-08-25سياسي

فعالیت کارخانه سیمان تهران توسط کارشناسان بررسی شود


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به معضلات زیست محیطی و تخریب کوه بی بی شهربانو توسط کارخانه سیمان تهران گفت: کارگروه کارشناسی در فضایی تخصصی باید جوانب فعالیت کارخانه را بررسی و ادامه فعالیت این کارخانه تعیین تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سید علی یزدیخواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بعداز ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آثار باستانی ری که با حضور تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و وزیر میراث فرهنگی در تالار شیخ صدوق آستان مقدس برگزار شد، اظهار کرد: پایگاه ملی میراث فرهنگی کمک شایان توجهی به شناسایی و معرفی آثار تاریخی و باستانی خواهد کرد و در این راستا درخواست داریم در زمینه ارتقای جایگاه اداره میراث فرهنگی شهرستان ری نیز اقدام شود.

وی گفت: شهرداری های شهرستان ری آمادگی دارند در تعامل مشترک با میراث در زمینه نگه داری و مرمت این آثار با حفظ و تأیید کارشناسان میراث اقدام کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تولید روزانه 15 هزار تنی کارخانه سیمان تهران بیان کرد: این کارخانه حدود 60 درصد سیمان مصرفی استان تهران را تأمین می کند و نزدیک به 4 هزار نفر کارگر دارد اما از نظر تبعات زیست محیطی، معضلاتی ایجاد می کند و باعث تخریب کوه بی بی شهربانو می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کارخانه سیمان تهران توسط کارشناسان بررسی شود

فعالیت کارخانه سیمان تهران توسط کارشناسان بررسی شود