مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 17:122022-08-25اقتصادي

سرنوشت پروژه زیرگذر روگذر دهدشت_سوق به کجا رسید؟


بعد از گذشت دوسال از کلنگ زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح دهدشت_سوق، هنوز عملیات اجرایی این پروژه به دلیل وجود معارض و عدم تملک اراضی از سوی راه و شهرسازی شروع نشده و تنها دستاورد این پروژه تصادفات گاه و بیگاه و گرفتن جان مردم این دیار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، به تاریخ 1399/12/20 بود که کلنگ پروژه زیرگذر روگذر دهدشت با اعتبار 44 میلیارد تومان با حضور جمعی از مسئولان از جمله معاون عمرانی استاندار در دهدشت به زمین شد.

به گفته کیومرث حاجی زاده 34 میلیاردتومان به پروژه پاتاوه دهدشت افزود شد که عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح سوق دهدشت آغاز شود.

معاون عمرانی استاندار هم چنین گفته بود: این پروژه برای هویت و مبلمان شهری مهم است و بر اساس برنامه زمان بندی تعیین شده ظرف مدت 18ماه باید به بهره برداری برسد.

هم چنین دارا کریمی نژاد فرماندار وقت شهرستان کهگیلویه در این آیین با بیان این که زیباسازی ورودی شهر نمادی از هویت شهر سال ها حقوق و مطالبه اولیه مردم بود گفت: امیدوارم این پروژه در وعده روزشمار و سال شمار به سرنوشت پاتاوه دچار نشود.

حال بعد از گذشت دوسال هنوز عملیات اجرایی این پروژه به دلیل وجود معارض و عدم تملک اراضی از سوی راه و شهرسازی شروع نشده و تنها دستاورد این پروژه تصادفات گاه و بیگاه و گرفتن جان مردم این دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت پروژه زیرگذر روگذر دهدشت_سوق به کجا رسید؟

سرنوشت پروژه زیرگذر روگذر دهدشت_سوق به کجا رسید؟