مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 15:422022-08-25سياسي

برگزاری نشست دبیرخانه مشورتی معاونین خدمات شهری شهرداری های شمال کشور در رشت


دومین نشست دبیرخانه مشورتی معاونین خدمات شهری شهرداری های شمال کشور به میزبانی شهرداری رشت در ساختمان شهرداری این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در مراسم دومین نشست دبیرخانه مشورتی معاونین خدمات شهری شهرداری های شمال کشور که به میزبانی رشت در ساختمان شهرداری واقع در میدان گیل برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین نشست هایی که منجر به تبادل تجربیات معاونان خدمات شهر شهرداری ها می شود، اقدامی اثربخش است و دستفروشی از جمله معضلات مهم شهر رشت محسوب می شود و کمتر شهری در کشور با چنین پدیده ای مواجه است.

    محمد حسین واثق کارگرنیا ساماندهی دستفروشان به شکل کامل و اصولی را از آرزوهای هر شهری دانست و افزود: معضل دستفروشی علاوه بر مخدوش کردن چهره رشت به عنوان یک شهر گردشگرپذیر، مشکلاتی را برای کسبه نیز رقم زده است.

   وی با بیان اینکه شهرداری رشت تاکنون چندین طرح به منظور ساماندهی دستفروشان اجرایی کرده است، افزود: این طرح ها به علت عدم استقبال، به موفقیت مورد انتظار نرسیدند و یکی از دلایل عدم موفقیت، انتخاب مکان هایی بود که جاذبه لازم را برای دستفروشان و خریداران ایجاد نمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست دبیرخانه مشورتی معاونین خدمات شهری شهرداری های شمال کشور در رشت

برگزاری نشست دبیرخانه مشورتی معاونین خدمات شهری شهرداری های شمال کشور در رشت