مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 13:572022-08-25سياسي

آیا حکم انفصال از خدمت شهردار اهواز توسط شورا اجرا می شود؟


پس از صدور حکم انفصال از خدمت شهردار اهواز توسط دیوان عدالت اداری اگر چه قاضی حکم انفصال را تایید می کند اما گمانه زنی های زیادی در خصوص وضعیت شهردار اهواز مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پس از انتشار تصویرِ حکم انفصال از خدمت رضا امینی شهردار اهواز توسط دیوان عدالت اداری در شبکه های اجتماعی، بحث و گمانه زنی های زیادی در خصوص تایید یا عدم تایید حکم، ضمانت اجرایی آن توسط دستگاه های متولی همچنین معرفی سرپرست جدید شهرداری توسط شورای شهر اهواز شروع شد.

اگر چه قاضی در صدور رأی تجدید نظر هم حکم انفصال از خدمت شهردار را تایید می کند با این استدلال که ارائه دفاعیه باید توسط شهردار انجام می شده و وی از پاسخ به دادگاه استنکاف کرده است.

اما تا کنون شهردار واکنش رسمی به اعلام این حکم نداده و احتمالاً امید به حل این پرونده بسته است.

گفته می شود با توجه به اینکه دیوان عدالت اداری طی چند نوبت از شهردار اهواز پاسخ خواسته و شهردار از پاسخ دادن استنکاف کرده و به جای وی واحد حقوقی شهرداری پاسخ می دهد در نتیجه دیوان فارغ از ماهیت قانونی پرونده به دلیل استنکاف شهردار از پاسخگویی حکم به انفصال وی را صادر کرد.

شورای شهر اهواز به رأی دیوان عدالت اداری تمکین کند بدر سودانی وکیل پایه یک دادگستری در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا حکم انفصال از خدمت شهردار اهواز توسط شورا اجرا می شود؟

آیا حکم انفصال از خدمت شهردار اهواز توسط شورا اجرا می شود؟