مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 13:572022-08-25فرهنگي

ناگفته های سعید روستایی درباره برادارن لیلا با مجله فرانسوی


در ایران تعبیری هست که می گوید اگر می خواهی یک نفر را زمین بزنی باید از ارتفاع زیاد این کار را انجام دهی تا صدای شکستن استخوانش را متوجه شود.

- ناگفته های سعید روستایی درباره برادارن لیلا با مجله فرانسوی در ایران تعبیری هست که می گوید اگر می خواهی یک نفر را زمین بزنی باید از ارتفاع زیاد این کار را انجام دهی تا صدای شکستن استخوانش را متوجه شود.

کارگردان فیلم برادران لیلا ضمن اشاره به این که داستان شخصیت های فیلمش فوق العاده تراژیک هستند گفت: بخشی از این فیلم ادای احترام به فیلم پدرخوانده ساخته فرانسیس فورد کاپولا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با آغاز اکران عمومی فیلم برادران لیلا در فرانسه، سعید روستایی نویسنده و کارگردان این فیلم گفتگویی درباره زوای مختلف این فیلم با نشریه سینمایی c est quoi le cinema انجام داده است.

  برادران لیلا به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی نخستین نمایش جهانی خود را در بخش مسابقه جشنواره کن امسال تجربه کرد و در نهایت جایزه بهترین فیلم بخش اصلی این رویداد را از نگاه هیات داوران فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) کسب کرد.

کمپانی وایلد بانچ که حق پخش فیلم برادران لیلا را بر عهده دارد، این فیلم دو ساعت و چهل پنج دقیقه ای را از 24 آگوست (دوم شهریور) در سینماهای فرانسه اکران می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های سعید روستایی درباره برادارن لیلا با مجله فرانسوی

ناگفته های سعید روستایی درباره برادارن لیلا با مجله فرانسوی