مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 13:522022-08-25سياسي

10 استاندار پروژه بیمارستان دولتی فردیس را استارت زده است


شهرستان فردیس با بیش از 700 هزار جمعیت هنوز یک بیمارستان ندارد و سازمان نظام پزشکی این شهرستان با دارا بودن حدود هزار عضو هنوز مستاجر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، علی محمد مظلومیان، بازرس سازمان نظام پزشکی کشور و معاون نظارت نظام پزشکی شهرستان فردیس در همایش گرامیداشت روز پزشک که امروز به همت اداره نظام پزشکی فردیس برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت و مقام سرداران سلامت، افزود: با توجه به کمبود امکانات و حتی کمبود ماسک در ایام در فردیس، گفت: شهر فردیس با بیش از 700 هزارنفر جمعیت یک بیمارستان ندارد وبار اصلی مدیریت درمان شهر بر عهده بخش خصوصی است.

اگرچه بخش دولتی را نادیده نمیگیریم اما بخش خصوصی حماسه آفریده است.

این مقام مسؤول مهمترین مشکل درمانی فردیس را نبود بیمارستان عنوان کرد و گفت: از آغاز تخصیص زمین بدای بیمارستان فردیس تا کنون، بیش از 10 استاندار آمده و بیمارستان دولتی فردیس را استارت زده اما در مسیر رسیدن به بهره برداری هیچ اتفاقی نیفتاده است.

در این راستا از مسوولین محترم درخواست دارم به فکر مردم فردیس باشید وبرای تکمیل و بهره برداری از بیمارستان فردیس اقدام کنید.

وی در خصوص عملکرد نظام پزشکی فردیس، بیان کرد: نظام پزشکی فردیس بیش از 800 عضو دارد که از این تعداد 270 نفر پزشک عمومی،165 متخصص، 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 استاندار پروژه بیمارستان دولتی فردیس را استارت زده است

10 استاندار پروژه بیمارستان دولتی فردیس را استارت زده است