مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 13:372022-08-25سياسي

قرارگاه ویژه مقابله با سرقت و جرایم خشن در دادسرای تهران تشکیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی صالحی دادستان تهران با تاکید بر حساسیت دستگاه قضایی نسبت به تقویت احساس امنیت در سطح جامعه و در راستای اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر برخورد جدی و قاطع و سریع با جرائم خشن به ویژه سرقت، بیان کرد: قرارگاه ویژه مقابله با سرقت و جرایم خشن در دادسرای تهران تشکیل شد.

وی گفت: با تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت و جرایم خشن، شعب ویژه ای برای رسیدگی به این نوع جرایم در دادسرای تهران اختصاص یافته است.

دادستان تهران بیان کرد: هدف از تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت، رسیدگی سریع و دقیق و قاطع به پرونده های جرایم خشن است و در ادامه نتیجه رسیدگی ها به موقع اطلاع رسانی می شود و مجرمان، عقبه و نتیجه اعمال مجرمانه خود را به سرعت خواهند دید.

صالحی با بیان اینکه 98 درصد سرقت ها در سطح جامعه سرقت های خرد هستند، گفت: تنها دو درصد سرقت ها، خاص و خشن هستند اما یک فقره هم زیاد است و اثر روحی و روانی شدیدی در جامعه دارد.

وی تصریح کرد: مقرر شده است اعضای این قرارگاه به طور مستمر تشکیل جلسه دهند و کلیه پرونده های مربوطه را روزانه تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

دادستان تهران افزود: باید تدبیری اتخاذ شود تا با اطلاع رسانی به موقع در مورد مجازات های اعمال شده، آرامش در جامعه و ترس در دل مرتکبان ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه ویژه مقابله با سرقت و جرایم خشن در دادسرای تهران تشکیل شد

قرارگاه ویژه مقابله با سرقت و جرایم خشن در دادسرای تهران تشکیل شد