مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 13:222022-08-25سياسي

تجلیل از خانواده شهدای سلامت و پزشکان نمونه در همدان


طی مراسمی از خانواده های شهدای بخش سلامت و پزشکان نمونه همدان تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز طی مراسمی با حضور رییس شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور و مهمانانی از نظام پزشکی از خانواده های شهدای بخش سلامت و پزشکان نمونه همدان تقدیر شد.

رییس شورای عالی سازمان  نظام پزشکی کشور در این مراسم اظهار کرد: نظام پزشکی همدان یکی از فعال ترین نظام های پزشکی کشور به شمار می آید و این همایش فرصت مناسبی برای بررسی و تعامل بین همکاران  این حوزه  نسبت به چالش های نظام سلامت است.

منصور جعفری نمین گفت: اگر امروز با مشکلات مختلفی چون اقتصاد درمان، اخلاق پزشکی و آینده نگری در تدوین قوانین و مقررات مواجه هستیم ناشی از عدم توجه به مشورت و مشورت پذیری در کشور است.

وی جامعه پزشکی کشور را دارای یکی از اصولی ترین ساختارهای نظام صنفی در کشور برشمرد و افزود: تمام ارکان سازمان با رای مستقیم همکاران تعیین می شود و با وجود برخی اشکالات باز هم این ساختار متضمن تصمیم گیری ها بر پایه کارکرد عمومی همکاران و مشورت در جامعه صنفی است.

رییس شورای عالی سازمان  نظام پزشکی کشور  با تاکید به اینکه امروز نیاز به برگزاری برنامه های مختلف و تدوین بسته های عملیاتی و کار روی رسانه است گفت: باید این پیام مهم، بازگشت به اصل مشارکت جویی را به گوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده شهدای سلامت و پزشکان نمونه در همدان

تجلیل از خانواده شهدای سلامت و پزشکان نمونه در همدان