مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 10:322022-08-25اقتصادي

2 کتابخانه در مشکین دشت احداث می شود


رییس کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس گفت: با اختصاص 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات مناطق فاقد دهیاری برای کتابخاته بعثت، پس از حدود 8 سال کتابخانه بعثت احداث خواهد شد و کتابخانه خیرساز ذبیحی نیز در ابراهیم آباد در حال احداث است.

- سید عباس طباطبایی، رییس کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس از برگزاری نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خبر داد و در خصوص مصوبات این نشست اظهار کرد: در این نشست توسعه کتابخانه قاصدک در پارک تندرستی مورد موافقت شهرداری قرار گرفت.

توسعه کتابخانه قاصدک  وی با اشاره به اینکه کتابخانه قاصدک به عنوان اولین کتابخانه تخصصی البرز با مساحت 150 متر مربع حدود هزار عضو دارد؛ افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر به اعضا، افزایش زیربنای کتابخانه قاصدک را درخواست کردیم که با افزایش 150 تا 200 متری آن موافقت شد و مقرر شد 50 درصد هزینه توسعه این کتابخانه از سوی شهرداری فردیس و مابقی توسط نهاد کتابخانه های عمومی تامین شود.

کتابخانه وحدت  این مقام مسؤول درخواست واگذاری حق انتفاع 15 ساله کتابخانه شهرک وحدت از سوی شهرداری به نهاد کتابخانه های عمومی را از دیگر موارد مطروحه در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ذکر کرد و گفت: این درخواست با اعمال ماده 23 در صحن شورا مطح و در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کتابخانه در مشکین دشت احداث می شود

2 کتابخانه در مشکین دشت احداث می شود