مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 21:522022-08-24سياسي

معاون رییسی: آینده روشنی پیش روی ملت بزرگ ایران خواهد بود


دولت نمی تواند همه منابع خودش را صرف هزینه های روزمره کند و اقدامات عمرانی و فعال کردن مراکز تولیدی و صنعتی را در دستور کار خود قرار داده است.

- سید محمد حسینی: دولت نمی تواند همه منابع خودش را صرف هزینه های روزمره کند و اقدامات عمرانی و فعال کردن مراکز تولیدی و صنعتی را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون امور مجلس رییس جمهور با بیان اینکه دولت مردمی با برنامه محوری، آینده نگری و اتخاذ تصمیمات عملیاتی در مسیر رفع مشکلات مردم و کشور است، گفت: با همگرایی و همکاری مردم، دستگاه های دولتی، نهادها و قوای سه گانه، آینده روشنی پیش روی ملت بزرگ ایران خواهد بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید محمد حسینی در گفت وگوی تلویزیونی با گرامیداشت یاد شهیدان والا مقام شهید رجایی و باهنر و شهدای دولت گفت: همه ما مدیون خون این عزیزان هستیم و این دو شهید بزرگوار الگو و اسوه همه کارگزاران نظام اسلامی در اخلاص، فداکاری، خدمت به مردم، دفاع از کشور و در حفظ ارزش های اسلامی هستند و این مسیر تداوم خواهد داشت.

  معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به ماموریت ها و وظایف معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گفت: این معاونت جایگاه خاصی در مسیر تعامل دو قوه دارد و  پیوند بین دولت و مجلس از این طریق انجام می شود البته هر وزارتخانه هم معاون امور مجلس دارد ولی انتظاراتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییسی: آینده روشنی پیش روی ملت بزرگ ایران خواهد بود

معاون رییسی: آینده روشنی پیش روی ملت بزرگ ایران خواهد بود